01. Wybór samochodu

Współpracę rozpoczynamy od wyszukania odpowiedniego samochodu. Następnie auto jest przez nas weryfikowane pod kątem historii oraz pochodzenia.

02. Umowa oraz kaucja

Po dokonaniu wyboru pojazdu, podpisujemy umowę która jest formą zabezpieczenia dla obu stron. Klient jest także zobligowany do wpłaty kaucji. W przypadku niepomyślnego zakończenia licytacji kaucja jest zwracana, bądź pozostaje na poczet kolejnych aukcji.

03. Płatność za samochód

Po otrzymaniu informacji o wygranej aukcji, Klient jest zobowiązany dokonać pełnej opłaty za koszty związane z zakupem oraz transportem samochodu do Europy bezpośrednio na konto firmowe w Stanach Zjednoczonych w ciągu 2 dni roboczych. Jest to warunek konieczny, aby uniknąć dodatkowo naliczonych opłat.

04. Transport

Po dokonaniu płatności za samochód, możemy rozpocząć procedurę transportu auta do Europy. Po dotarciu do portu auto zostaje załadowane do kontenera i wyrusza w podróż do Europy. Pojazd można śledzić na naszej stronie w zakładce „Śledzenie”.

05. Odprawa Celna

Po dotarciu pojazdu do portu w Bremerhaven organizujemy opłaty celno-skarbowe. Cała procedura oclenia trwa kilka dni, a Ty musisz tylko podpisać stosowne pełnomocnictwo i po jej zakończeniu zapłacić należności bezpośrednio na konto agencji.

06. Odbiór samochodu

Po zapłacie należności, auto zostaje zwolnione. Wtedy organizujemy transport pojazdu pod wybrany adres klienta. Na życzenie klienta możemy zająć się naprawą samochodu oraz wszelkimi formalnościami związanymi z przygotowaniem dokumentów do rejestracji. Klientowi zostaje jedynie rejestracja i odbiór swojego nowego samochodu z siedziby naszej firmy.

Realizacje